Bondziorno
Z racji ,że już jakiś czas jestem na diecie postanowiłam w każdy czwartek dodawać tutaj jakieś fajne przepisy dietetyczne z różnych posiłków dzisiaj jest to akurat przepis na śniadanie ,smacznego ;)
| 6 winogron |
| miseczka |
| 3-5 łyżek stołowych |
3 łyżki stołowe błonnika i jedna łyżka otrąb
|
Witam ,
Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem .Z racji ,że (NIESTETY) zbliża się czas szkolny nie będę robić dla Was serii Back To School ,ponieważ sądzę ,że sama myśl o powrocie do szkoły jest przygnębiająca, to po co wstawiać zdjęcia zeszytów,plecaków itd...(ale to jak kto woli ,ja akurat nie :D).To może porozmawiamy o innej sprawie.Tak sobie siedząc na łóżku w ten wieczorny,zimny,powoli stający się jesienny wieczór naszły mnie różne myśli.Przede wszystkim pomyślałam jak zwalczać kompleksy, ponieważ jak każdy człowiek na Ziemi, no chyba że żyjesz jak Kardashianowie (to Ci zazdroszczę ) też mam kompleksy.A tu nasuwa się pytanie jak zwalczać kompleksy?.Oto odpowiedź .Kompleksy mogą mieć różne podłoże np.może nam się nie podobać nasza figura (tak jest w przypadku mnie) , możemy być zamknięci w sobie i tak dalej ...
Jak pracować nad pierwszym problemem,jeżeli zależy Ci na figurze zapisz się na siłownie ! (to bardzo pomaga) ZŁOTA MYŚL: jeżeli kupisz sobie karnet sam motywujesz się do działania ,do zmieniania swojej sylwetki czyli jednocześnie do pozbycia się kompleksu :) .Jak uporać się z drugim problemem ZŁOTA MYŚL;znajdź osobę o podobnych zainteresowaniach,czyli po prostu poznaj przyjaciela, wówczas łatwiej będzie ci uporać się ze swoją nieśmiałością i pozbędziesz się kompleksu :). Mam nadzieję ,że moje rady doświadczonej piętnastolatki , znającej życie (taki żart) pomoga tobie .
Hejka ! Dzisiaj przychodzę do was z moją pierwszą sesją zdjęciową .Wiem mało profesjonalna ,ale pierwsze koty za ploty ;). Modelka:Julia ,trochę wstydliwa ,ale wybaczcie jej.
| tunika-ZARA |
.
| bluzka-COS szorty-NEW YORKER buty-NEW LOOK |
| sukienka-ZARA |
| naszyjnik-second hand t-shirt- ZARA jeansy-MANGO buty-NEW LOOK |
Wow chciałam bardzo podziękować za design ,który stworzyła dla mnie Ola. Ola wiedz,że jesteś kochana <3 .Link do bloga Oli :feelingsofhumanity.blogspot.com
Od teraz blog bedziecie mogli znaleźć pod linkiem juicybloguje.blogspot.com
Witam w dzisiejszym poście kochani .Dzisiaj poruszymy tematykę legendarnej ,polecanej szczotki tangle teezer. Jednak czy tak zachwalana szczotka nie jest kiczem , czy różne informacje o niej to jakieś mity?. Odpowiedź jest prosta.Nie oczywiście tangle teezer to najlepsza szczotka na świecie, którą dotychczas używałam.Powiem wam szczerze ,że moje włosy to duże wyzwanie dla szczotek,ponieważ większość z nich wyrywała mi włosy :(.Tak samo jak wy na jakimś blogu lub kanale na yt obejrzałam o niej opinie i stwierdziłam ,że ja też muszę ją mieć(wiem wiem ,że to trochę nastawienie jak dziecko,które widzi zabawkę w reklamie telewizyjnej ,ale decyzji kupna szczotki nie żałuję) .Tangle teezer długo szukałam ,ponieważ mieszkam w dość niedużym mieście i w niewielu sklepach mogłam spotkać ten produkt.Na szczęście szczotkę znalazłam w rossmanie i chyba w dosyć dobrej cenie,bo kosztowała ok 40 zł , była też wersja za 50 zł , ale to zależy od was czy chcecie ją kupić.Dobrze to ja juz kończę posta linka , gdzie możecie kupic szczotkę zostawiam tutaj http://sklep.tangle-teezer.pl/.Ja mam wersje w kolorze czarnym ,wygląda ona tak :







