20 lutego
18:37
Masakra jestem chora spędzam dzień z biszkoptami i kisielem i moim pieskiem ,ale spokojnie nie zostawię was samych na blogu hahahah .No więc co tam u was słychać u mnie nawet okej daję jakoś radę chociaż słabo to brzmi przy 39 stopniach gorączki :( .Dzisiaj dodaje moje zdjęcia z wczoraj ,jakoś fajnie wyszły (wcale się nie chwalę :D) .
![]() |
| A co ta Michalinka robi na historii :D |


2 komentarze
masz pieska? pokażesz? :*
OdpowiedzUsuńJasne , wstawię jutro posta z moim pieskiem :) .
OdpowiedzUsuń